Pensionär vid 26

Hej!

Jag känner mig som en gammal tant idag. En sån där ensam tant som klagar på hur ensam hon är och att ingen kommer och hälsar på.
Som roar sig med att titta ut genom fönstret, plockar lite och diskar.
Ringer folk och pratar om vädret och klagar på ensamheten.

Vad hade jag gjort utan Elias nu? Vill inte ens tänka så långt.



Idag har vi inte gjort någonting, cyklade ner till dollarstore och köpte handduks krokar till toaletten, cyklade till Willys och köpte köttbullar och blöjor.
Hem och laga köttbullarna.


Saknar alla hemma i Blekinge!
Har vaknat två dagar i rad av att jag pratar med Hampus.
Saknar till och med att bråka med honom.
Men förhoppningsvis kommer han hit och hälsar på i slutet på månaden!


Så lika! :)



Nu ska jag fortsätta vara negativ, snegla på beck och trots allt försöka tänka positivt!

Sköt om er!
Kram Emma


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: