Premiär-åk

Hej.


Igår efter att jag och Elias slitit ihjäl oss på min klädkammare så tog vi en cykeltur ner till Maxi för att handla mat.
Det var preimär - åk för Elias och han tyckte det var riktigt kul! Han blev arg när jag stannade med cykeln :)




Har kommit rätt så långt med upp-packning, men det är fortfarande mycket kvar!
När jag stått och vikt kläder i 1,5 timme i klädkammaren så trodde jag att jag var färdig, när jag går in i sovrummet upptäcker jag att det står 5 sopsäckar till med mina kläder! :(
Jag som rensat ut såå mycket innan jag flyttade. Och dessutom är två gaderober på tok för lite för mig ! Vill ha en hel våning med gaderober, GE MIG!
Upptäckte att det var rätt farligt att stå där inne och vika kläder, fråga mig inte varför?



Idag har jag städat vardagsrummet färdigt och när jag var färdig fick jag världens gråt-attack.
Jag har sån "Hemlängtan" till Ronneby! Men jag tror det är för att jag inte känner någon i Mora och för att det som sagt är ett rått-hål jag bor i.
Men det blir säkert bra i framtiden! :)
Tänk positivt Emma!

Jag bestämde mig för att samla mina tankar på en cykeltur med Elias. Vi cyklade i 45 minuter!
Ner till stan och runt där lite, sen cyklade vi efter Siljanstrand, det är faktiskt jätte fint!  sen cyklade vi ut till ett badställe som heter Tingsnäsbadet. Super fint där med. Lovade Elias att åka dit imorgon om det är fint väder, de hade en stoor lekplats där och en glassbar lite längre bort! :)
Vägen hem var rätt jobbig, uppför nästan hela vägen! *Pjuh! Snacka om att jag var svettig när jag kom hem! Och Elias somnade som en stock där bak på cykeln :P



Ska försöka tvinga hit min mamma tills imorgon! Är i desperat behov av H-J-Ä-L-P !

Ta hand om er!
Kram Emma



Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: