Regnig dag

Hej!

Idag har varit en väldigt lång-tråkig dag (igen!)
Det har regnat, inte dugg-regn precis, utan himlen har bokstavligen öppnat sig!
En timme senare har solen gassat på.
Har varit ute vid två korta tillfällen idag i alla fall.


Ikväll kom Jenny och Peter med familj. Elias blev helt överlycklig när vi äntligen fick besök och jag ska väl erkänna att det blev jag med! :)
Peter var världens bästa handyman och byggde ett staket till mig på nolltid!
TACK TACK TACK!



Jätte fint!

Är super-nöjd, nu ska jag bara måla det vitt också! :)

Elias har inte prov-rymt än, men han hinner nog !


Imorgon ska ena systersonen Isak vara här hela dagen, fritids har stängt!
Men det blir jätte kul och jag får någon att prata med och Elias får någon att leka med :)
Hoppas på lite bättre väder imorgon bara.

Fredag sticker jag till Stockholm! Bort från ensamhets-ångesten :)
Och på lördag ska jag träffa Promoe, tävlingen jag vann!
Hoppas på att få med mig Rickard till konserten, du var inte omöjlig sa du ;)


Idag ringde det en kvinna och berättade att jag kommit in på deras skola, en kurs om "Autism" som jag sökte för läänge sen och har stått som första reserv sen dess.
Jag blev så glad, äntligen lite ljus i min just nu mörka vardag!


På måndag öppnar Öppna Förskolan här i Mora, efter att ha haft semester-stängt.
Jag ska stå utanför dörren en halvtimme innan dom öppnar, jag behöver träffa människor och Elias behöver definitivt träffa barn och någon annan än mig mig mig hela tiden ! ;D


  

Elias på (sin) morfars motorcykel! :)



Nu ska jag titta film och faktiskt försöka komma i säng i tid ikväll. För imorgon 7:30 kommer Isak, då gäller det att vara uppe och på-klädd :)
Natten till idag var jag vaken till 04:15 ! Snacka om att jag var trött när min bebis-väckarklocka ropade på mig!
Ringde i ren panik och väckte min stackars syster Anna klockan 2:30 i natt! FÖRLÅT!



Ha det bra!
Kram


2009-08-11 @ 20:48:55
Blogg:

Det är bara att ringa när som helst.. och du klockan var 0220 :)

Anonym
2009-08-11 @ 17:14:49
Blogg: http://www.lisslo.blogspot.se

Hej på dig med! ;)

Kul att du hittade mig, hur du nu gjorde??

Hur kommer det sig att du har flyttat hit till Mora då? Jag är ju som du kanske har läst på min blogg: arbetslös/ledig/gravid. Så jag har inte heller så mycket att göra, iof är det rätt mycket just för tillfället men sen kommer jag bli rätt alone =(

Hör gärna av dig igen. /Malin

Malin
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: