Varmt!

Hej svejs!

Har precis installerat boxern jag fick från Canal Digital, satt mig i soffan med datan i knäet, kuddar runt mig och bakom mig, en stor skål med grillchips och sist men definitivt inte minst Coca Cola! :)
Jag har det bra just nu!
Fattas bara lite sällskap förstås, men nu ska man inte vara kräsen inte!


Har haft en brandtekniker här på besök ikväll, först blev jag arg för att han ringde på dörren när Elias sov, men det kunde ju förstås inte han veta.
Men sen märkte jag hur rolig och trevlig han var och då glömde jag snabbt bort det.
Snygg var han också, men så klart gift Haha :P
Han kollade i alla fall runt här hemma på säkerhet och dittan och dattan och det gick väl rätt så fint.
En super duper bra brandsläckare ville han sälja till mig också (Nej han var ingen sån där jobbig försäljare, han var brandtekniker!) men den kosta nästan 5000 och det har jag inte alls råd med nu när jag ska börja leva på lånade csn pengar. Usch.


Jag och Elias cyklade ner till Tingsnäsbadet idag, för idag har det tusan i mig varit hett ute!
Ett tag visade termometern 56 grader i solen, vågar inte lita på den alltför mycket, men varmt var det i alla fall!
Det va inte super varmt i vattnet, men det gick att bada!



    








Vid 15 kom syster Jenny och hämtade Elias, så fick han vara hos dem idag medans jag försökte få färdigt uppe på övervåningen! Och jag lyckades bra med det! :)
Tusen tack syster yster!




Nu ska jag se om jag hittar någon bra film på en av alla mina kanaler! Och så ska jag äntligen bara softa.


Ha det bra.
Kramar Emma



Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: