Blödig

Jag är verkligen blödig när det gäller Elias.
Var på hans första lucia tåg idag på dagis och vem bölar om inte jag? Pinsamt.. Jag stod ju inte direkt och tjöt och jag tror faktiskt inte att någon såg mig heller och tur var väl det :P
Jag kommer alltså vara en sån mamma som gråter för allt han gör. Men det är ju för att jag älskar honom mest av allt i hela världen och det är ju i alla fall glädje tårar och stolthet! :)





Glömde så klart kameran! Men vi kom upp ur sängen sent vilket gjorde att det blev stressigt. Men han var så fin i sin tomte dräkt. (Tomten som hänger på frökens höft!) ;)
Tråkigt att bilderna inte blev bättre än så här.

Sen bjöds det på pepparkaka och lussebullar som barnen själva bakat och så varm choklad och kaffe :)


Löneförhandlingen med chefen gick precis som jag ville idag! Jag är nöjd, eller nja nöjd kanske man aldrig blir, men det blev i alla fall som jag tänkt mig :)

Idol-final ikväll, vem kan ha missat det?
Spännande. Fast jag är rätt så säker på att Erik kommer vinna. Hejar inte på någon speciell, tycker dom är jätte duktiga båda två fast på olika nivåer.


Ha en toppen helg!

Kram Emma


2009-12-11 @ 20:46:47
Blogg: http://ninawikizz.blogg.se/

haha jag höll också på att börja gråta :P dom var så söta. jag har lite bilder om du vill ha :)

nina
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: