Dagis - Lycka

God morgon!
Pigg som en nötkärna som vanligt, eller kanske inte :)
Jag var så duktig och la mig vid ett igår, jag lät mobilen ligga, jag tittade inte ens åt dess håll. Meeen klockan var ändå 3:41 sist jag tittade på klockan. Så himla trist.


Elias är verkligen hel förtjust i dagis. När vi kom dit i morse sprang han direkt in till sina kompisar och hann inte ens ta av sig ytterkläderna. Och när jag väl hade fått ta av honom vände han sig snabbt och vinkade och sprang in.
Det är jätte roligt att han trivs, men som mamma är det lite tungt :P
Nej, det där lät konstigt. Det är så klart jätte skoj, men hade velat ha lite pussar och kramar innan jag går och lite tecken på saknad när han hämtas! :)


Redan 7:e december idag. Alltså 17 dagar kvar till julafton, var har tiden tagit vägen egentligen? Det går såå fort nu.
En bild från förra julen




Sitter och kikar på Vakna med the voice. Just nu är det modetips... Extremt fjantigt, men det är min åsikt. "Här en chanel-liknande skinn jacka med vackra paljetter på, funkar heelt rätt till jeansen" Äh.

Nu är det plugga som gäller, sen ska jag hinna med fika med Malin idag och senare hjälpa Candace flytt-packa-upp :)

Fullspäckad dag, skönt tycker jag!



Kram
Emma


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: