Falun

Jag hade så extremt tråkigt idag och det värsta är att jag redan igår förberedde mig på en tråkig söndag. Varför? Ja, det kan man ju undra.
Så jag tog helt enkelt med mig höggravida Malin och åkte till mormor i Falun för att bli bjudna på lite fika :)
På hemvägen märkte jag rätt så snabbt att spolarvätske systemet inte fungerar, jippi. Lyckades hamna bakom en bil som körde 80 km för sakta och dessutom skvätte ner min ruta heela tiden. Stannade två gånger för att rengöra.
Men även fast jag stannade så lyckades jag komma i kapp denna f*rbannade bil och han skulle visst också till Mora.
Det var ruskigt mycket trafik ute, var ska alla?



Imorgon är det back to school och dagis.

Jag orkade inte träna idag och har istället klämt i mig en halv choklad kaka! Bra där Emmsan! Men gott var det! :)
Nu ska man ligga och ha ångest för att man är tjock och fet, men må så vara då. Imorgon blir det desto hårdare träning.

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig INNAN ett. Det behöver jag.


Kram
Emma


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: