Filminspelning!

Hej Hopp!

Klockan 8 i morse gick bilen upp till Sälen med Elias och Malin.
Jag hade fått en statistroll i en drama film i samband med vinter os. Som kommer sändas i slutet på februari. Jag spelade fotograf och journalist. Det tog flera timmar och vi fick ta flera tagningar på olika ställen för att dom sen ska klippa ihop allting och göra "kloning", så jag kommer alltså stå på 5-6 ställen samtidigt på presskonferensen fast med olika kläder då! :)
Har hur som helst kommit fram till att detta med skådespeleri är nog ingenting i min smak. :)


Stackars Malin har beräknad födsel om 7 dagar och hon fick ta med sig sin bb-väska och vara barnvakt åt Elias och han är väl kanske inte direkt den stillasittande typen. TACK ♥


Jag hann inte ta så mycket bilder och jag hade inte så många bra tillfällen heller, orkar inte ladda in bilder från mobilen nu så jag lovar att göra det sen!

Blev förfrågad om jag ville vara med imorgon igen, men i morgon blir det faktiskt Falun med tjejen jag är kontaktperson till. Vi ska på rusta för jag måste köpa mig en julgran, den jag hade i Ronneby blev stulen i mitt och Antes gamla förråd?!


Nu ska jag decka som en klubbad säl!

Sov gott.
Kram Emma


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: