Hektisk Helg

Hallå!

Helgen har varit hektisk.

Fredag åkte jag som nämnt innan till Falun, vi shoppade diverse julsaker på rusta och åkte sen vidare in till centrum och käka lunch. Det fick bli något så enkelt som Åhlens restaurangen.
Undrar bara om ett barn är begåvat om han/hon äter fint själv med sked när han/hon är 1,5 år?
Elias får så mycket beröm från alla håll och kanter och när vi var på Åhlens och åt så kom det t.o.m fram ett medelålders par och berömde honom för att han var så otroligt duktig att äta.
Jaja det är väl skoj med beröm, men det känns som att jag missat något? :)

Efter vi käkat åkte vi till Sågmyra och gick på Lager 157, för er som inte vet vad det är så är det en gammal nedlagd industrifabrik med bara märkes-outlet-kläder, svin billigt och mycket fint. Och detta stället är stort! Då menar jag riktigt stort! :)
http://www.lager157.com/


Lager 157

Sen åkte vi till slut hem. Vi var borta hela dagen, mellan 10-19:30, både jag och Elias var helt deckade när vi kom hem. Och jag hade kört 45 mil på 2 dagar, nästan hela vägen ner till Ronneby :)

Elias har satt mössan bak och fram och sitter och läser i sin lastbils-bok på vägen hem.

På lördagen kom mina föräldrar och hämtade Elias vid 14:30 tiden, helt sjukt vad rastlös man blir direkt om man är van vid att alltid ha hand om honom själv :P
Men jag hade en del att göra ändå.
Vid 18:30 tiden kom Marie hit och vi korkade upp alkoholen.
Stack vidare till Brasseriet (eller hur det stavas) och vi hade jätte kul!
Måste ge en guldstjärna till Rickard som körde ända från Stockholm och hämtade oss på krogen! :D
Tack !


    


Söndagen var extremt seg! Självförvållat i guess! :)


Ha det toppen!
Kram


2009-12-21 @ 21:40:51
Blogg: http://ninawikizz.blogg.se/

Hugo åt fint själv när han var 1 år, men det där är olika för alla :)

Ibland blir man lite förvånad hur duktiga dom är fast dom är så små :)

nina
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: