Julklappstips!

Mmm om det är någon som inte vet vad man ska köpa till mig i julklapp så kommer här ett tips;




16.500 :-
Billigt och bra eller hur? Och jag som inte ens dricker kaffe, men den hade passat perfekt i mitt kök ;)



Erik var en värdig vinnare igår absolut, synd bara att hans flickvän tog hem hela Idol. Hon snodde all glans och jag var så frustrerad så jag skrek, det verkar då vara långt i från bara jag som störde mig på den stackars tjejen.
Jag skämdes och Erik måste också har tyckt det var pinsamt...


Jaha, inga planer för dagen än så länge, klockan är ju bara typ 13.
Men vi får se vad det blir. Ska i alla fall gå ut en sväng när lilleman vaknar.


Ha en skön lördag!

Kram Emma


2009-12-12 @ 12:26:48
Blogg: http://www.lisslo.blogspot.com

hurru, den där julklappen vill jag ha!! Passar ännu bättre in i mitt kök och vi dricker faktiskt kaffe här :P nananana retas



Håller fullständigt med dig om Idol, vad i Hel...ete gjorde tjejen uppe på scen?!!



Ses!

malin
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: