Julstress och Cheesecake

Idag har jag brutit mot min egen regel. Julstressa!
Inte alls likt mig att i sista stund gå ut och handla julklappar, visserligen hade jag bara 2 personer kvar och det var väl ändå inte så farligt :)
Hem kom vi och jag la Elias för förmiddags-nap. Medans han sov packade jag in julklappar, detta tog 20meter julklappspapper och 2.5 timme.
Gillar inte alls att slå in julklappar, det är nog nåt av det tråkigaste som finns och det syns nog på dem också =/ He he ja något ska man väl vara känd för inom familjen.

När Elias vaknade åkte vi ner till dollarstore och handlade diverse behövligheter och sen iväg till Maxi för att handla mat. Alltså folk är som galna, LUGNA NER ER! Vad har alla så bråttom till? Varför inte handla en dag tidigare om ni har allt speckat på ett schema en och samma dag? ;)
Det är som om dom satt på sig ögonbindel och bara kör rakt fram, på känn.

Ikväll har vi bakat pepparkaks-cheesecake. Tänkte ta med den till syster i morgon om jag blir tillräckligt nöjd med den :)
Den ser än så länge smarrig ut.


Min stackars syster A var tvungen jobba ikväll så hon kommer inte idag :(
Men som tur väl är dyker hon upp hos syster J på självaste julafton!


Jag önskar er alla en riktigt god jul!

Kram Emma


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: