Min nya vän Uno

Jag är helt fast i UNO på king.com ! Ha ha, men måste erkänna att det är sjukt kul. Klockan är tjugo över tolv nu, vad ska klockan bli när jag lyckats slita mig från detta då? Och så lägger jag mig i sängen och blir säkerligen helt fast vid det där mobilspelet jag pratade om innan... Mm här kan man ju snacka om att jag kan kontrollera mig själv? Icke :P

Det var skönt att få komma hemifrån lite innan idag och Elias fick en lekkamrat en stund.
Vi syndade och beställde Mc Donald's på vägen hem, Elias klagade inte :)

Det blev hård träning för mig ikväll och morötter till lördagsgodis, visserligen med coca cola till, men jag är såå duktig som bara dricker det fredag-lördag nu :D


Nu ska jag gå tillbaka till Uno en sväng innan läggis!




Kram Emma


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: