Miss i nassen

Som jag brukar säga till Elias, Mitt i natten på ren svenska alltså :)

Min kära son bestämde sig för att vara vaken till 22:15 idag efter en hel dag med bara massa bus. Därför blir det även att sitta uppe längre för mig, inte direkt meningen, men det är min tid i ensamhet som jag tycker om att njuta av ibland.


Fick äta middag framför teven idag! (Det är faktiskt fredag ;)


Idol idag, fick en chock när Calle och Erik gick vidare, jag blev glad däremot för det var det jag hade hoppats på! Men var övertygad om att det skulle bli Tove och Erik faktiskt.
Erik var helt sjukt grym på run to the hills. Tyckte till och med han var bättre än självaste originalet!


Nu har det äntligen kommit massa snö här uppe i Dalarna, det har snöat i princip oavbrutet i 2 dagar nu! Underbart! Jag och Elias har varit ute och lekt massvis i snön idag.


Igår verkade Elias så himla rastlös efter dagis så jag tog honom under armen och stack till simhallen! Men vattnet var riktigt riktigt kallt. En besvikelse, men kul hade vi i alla fall!




På väg hem från dagis. Elias sträcker ut tungan åt mig :)
Här har det dock inte snöat så mycket!

       
Min Michellin!                                 ♥              Vill inte hem från dagis riktigt riktigt än.

Candace har bott här i veckan och det blev oerhört tomt efter henne och vovven när karln hennes kom och hämtade hem henne idag. Blir på sånt topp-humör när jag har sällskap och speciellt nu när jag kommit in i någon slags "Ronneby-svacka" och bara saknar allt och alla där nere jätte mycket. Snart ska jag bli rik och skaffa mig ett semesterhus där nere för det har jag bestämt! ♥


Imorgon ska jag och Elias träffa tjejen som jag är kontaktperson till, annars blir det nog inte så mycket mera vad jag vet nu i alla fall.


Hoppas ni får en underbar helg allihopa!


Stor kram
Emma


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: