Sorry

Hej!
Ursäkta för dålig uppdatering, har inte haft nåt vettigt att berätta. Inte för att jag kanske har det annars heller, men kul att ni är många som läser ändå :)

Sitter och väntar på att Hampus ska komma hit från Oslo. Han blir här över helgen.

Fick korten från dagis idag, Elias var såå fin :)

Igår var jag på möte med en sjuksköterska och fick även min delegering - för er som inte vet innebär det att man får ge ut medicin till vårdtagarna.
Efter det var jag, Candace och Billy och käkade på China town . Mycket mycket gott! :)

Imorgon ska jag till chefen och löneförhandla.
Men först på morgonen (7:15!!!!) ska vi till dagis på lucia, Elias ska vara tomte i för stora tomte-kläder :)
Får se om vi vaknar, varken jag eller Elias vaknar av väckarklockor även fast det ringer fyra stycken på morgnarna. Haha sömntutor!


Ha det bra.
Kram Emma


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: