Vi snöar in

Härligt Härligt!

Det har snöat hela natten, hela dagen och det snöar fortfarande. Har skottat utanför dörren 2 gånger idag men det syns inte ens längre :) Jag blir så glad.

Igår fick jag hoppa in och jobba heldag. 8:00 - 21:30 med en halvtimmes rast som jag inte ens tog ut. Men pengar blir det tack o lov :)
Sov bara 3.5 timme natten till igår så jag var lagom pigg vill jag lova.

Min dator har pajat ytterligare en gång och när den skulle formateras så var skivan repig och avslutades efter halva formateringen. Drygt!
Men som tur var har jag goda grannar. Snälla Malin lånade ut sin laptop till mig :)
Nu kan jag plugga som vanligt.

Elias har varit på BVC idag , allt såg bra ut. Han fick säga olika ord och peka och bygga med klossar inför en doktor som noggrant inspekterade honom. Han var på lite taskigt humör men allt gick som sagt bra.
Dagis ringde tidigare idag och sa att Elias var såå sjuk men att jag inte behövde hämta honom.
När jag hämtade honom vid 14 så var det inga fel på honom. Lite "vara ute länge vitt snor" enligt dem var det grönt tjockt snor och han var hostig och kändes febrig.. ICKE!


Är trött idag så det blir tidigt i säng.
Hoppas ni haft en bra helg och Lucia!

Kram Emma



Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: