För det är jag värd!

Hej Hej!

Har satt mig tillbaka lutad i soffan med datan i knät. För det är jag värd!
Jag är helt slutkörd, sover max 5 timmar om natten, jobbar, städar, packar, tvättar.
Hampus var gullig och tog med sig Elias ut, tycker synd om dem båda när jag är såå osocial hela tiden.


Igår blev det fika med Anna som planerat, sen var hon världens gulligaste och körde mig till ÖB för att köpa fler flyttkartonger! Blir nog över 30 st.... Tycker ändå jag slängt en himla massa saker!
Men tydligen samlar man på sig en hel del.


Anna och Elias






Ikväll gäller det.
Sista kvällen med vännerna! :(
Har inte riktigt uppfattat hur många som tackat ja och vilka som tackat nej, tror vi blir 12 pers ialla fall.
Ska kämpa för att inte börja böla det första jag gör! :P



Nu måste jag rusa igen! Tvätten kallar!


Ha det bra!
Kram Emma




Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: