Mängder av snor!

Elias har blivit förkyld, massa snor. Dessutom är snor det äckligaste jag vet!
Men mest synd är det ju såklart om honom, men denna underbara unge är i princip aldrig arg eller ledsen, han störs inte av mycket.
Han är lite hängig nu när förkylningen sitter i, men det hindrar inte honom från att vara lika glad och aktiv!
Oj vad jag kommer få igen för detta i tonåren sen!


Jag har jobbat två nätter nu, två nätter på raken tar kol på mig faktiskt. 23 timmar på 2 dagar, jo visst känns det att man inte är "ung och kry" längre :P

Idag blir det sängen vääldigt tidigt, jag sov mellan 8-14 idag, sen har jag varit igång med packning, middag och handling sen dess!
Det var helt underbart att slå ner ändan i min mjuka soffa och luta sig tillbaka med datan i knät!


Antar att ingen kan ha missat att Britney Spears är i Sverige, jag säger stackars kvinna.
Senaste man kan läsa om henne på aftonbladet ikväll är vilken lunch hon åt idag och vad den kostade?
Denna journalist verkar tro att det på något sätt skulle vara konstigt att som kändis gå på en restaurang och beställa en "Black and white" för 75:- , Britney är också en människa som behöver äta lunch, kanske inte alltid det dyraste, "billigt" kan också vara hur gott som helst.
Och Black and white är förövrigt en av mina stora favoriter.
Man kan också läsa en lista om vad Britney köpte på Leksaksaffären "BR" och även vad var och en sak kostade.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5532123.ab




Nu ska jag ta mig en nattamacka, ett nattabloss och sen är det faktiskt sängen för mig!

God natt alla!



Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: