Välkommen till min nya blogg!

Hej!

Gillade inte strukturen på min förra blogg, så jag börjar om från början här istället! :)

Idag började allvaret, packningen ! Har slitit som ett djur med att organisera, packa och ta hand om Elias samtidigt. Det var inte den lättaste matchen, men det fick gå.
I eftermiddags tyckte jag synd om Elias för jag hade inte gått utanför dörren, så vi gick en runda in till stan och sen vidare till lekparken, det uppskattades verkligen!                                                    

Elias sitter i sin bilbarnstol och tittar på när jag packar! :)





Jag lyssnar alltid på The Voice webradio och idag surfade jag runt lite på deras hemsida och såg att man kunde anmäla sig till en tävling som hette "Vinn en träff med din idol" på The Voice 09 konserten, jag tänkte varför inte?
Så jag anmälde mig och klickade i att jag ville träffa Promoe (de andra alternativen var inte speciellt lockande, Darin, Crossfire mfl och Promoe har jag lyssnat på i hundra år)
När jag och Elias hade käkat middag vid fem tiden skulle jag gå ut för att röka, gick in till datan först för att höja volymen på radion så att jag skulle höra ut, tror ni inte att Sebastian säger "Varje vardag eftermiddag drar vi ett namn bland alla som har anmält sig och vem är det som har turen idag? För att komma ända fram måste man ringa tillbaka till mig och säga : Jag har hört mitt namn! idag är det EMMA LINDQVIST som vill träffa Promoe!"
Jag fick en smärre chock och tänkte "Näe, det finns fler Emma Lindqvist, detta kan omöjligt vara jag!?" Men jag tänkte att jag ringer och kollar ialla fall och visst var det jag!!
Jag vann en träff med Promoe på The Voice konserten i Stockholm den 15 augusti! Så jäkla glad blev jag! :D
Jag hade typ inget minne av vad jag och Sebastian pratat om efter att vi lagt på, men man kan lyssna igen på The Voice Webspelare, så jag gjorde det. Haha jag kände mig bortgjord efter jag hört mig själv få denna chock! :P


I helgen är det jobb som gäller, känns att man är mamma numera. Jag har alltid varit natt-människa, men nu när jag jobbar nätter känner jag mig helt död och konstig och hela min kropp blir lustig.
Men det är goa pengar för att jobba så sällan.


Lite nervös inför plugget som börjar den 17 augusti. Har jag den självdiciplin som behövs för att plugga på distans?
Kommer jag klara detta?
Jag försöker tagga mig själv varje dag. Jag bara SKA klara det här!



Nu ska jag återgå till pack och städ! Kom gärna hit och hjälp till om du är rastlös! ;)


 PROMOE


2009-07-16 @ 22:13:38
Blogg: http://ooomelissaooo.blogg.se/

han har ju blivit så stor gumman :)

hur gamal e han nu?

Melissa
2009-07-16 @ 22:32:02
Blogg:

Ja han är stor nu! Han har hunnit bli 13månader :)

Emma
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: