Fredagen den 13:e!

Vill börja med ett stort TACK till Hanna för att hon påminde mig om att idag är faktiskt fredagen den 13:e! ;)
Jag är nog den mest nojiga och vidskepliga person.
Har iaf vågat mig utanför dörren idag och vågade t.om sätta mig bakom ratten och köra ner till stan och här sitter jag nu trots allt? :)
Men dagen är faktiskt inte slut ännu! :P
Nu är det fredagsmys med chips, ostbågar, coca cola och bolibompa.


Nu är mitt sovrum äntligen färdigt.
Har lyckats radera bilderna på den gamla tapeten eftersom de låg i telefonen jag sålt.
Hittade i alla fall en bild som det syns hur tråkigt det ser ut jämfört med nu!
Tapeterna innan var vit/beige färgade med svaga röda ränder och röda blommor! FY!


Mitt sovrum före




Mitt sovrum efter








Nu syns inte mina nya tapeter jätte bra, men de är i alla fall cappuchino färgade! :)



Ikväll är det spänning i Idol! Toppliste-tema och deltagarna ska sjunga duett.
Efter eftersnacket har varit på tv400 ska 85% av alla bloggare skriva hiss och diss!


Nu ska jag hänga på Elias dans till rampljuset!

Ha det fint!
Kram Emma


2009-11-13 @ 20:43:57
Blogg: http://findmytwin.blogg.se/

Måste säga att det blev jättesnyggt :) Snyggt med lila detaljer också! :D

lisa
2009-11-13 @ 21:22:33
Blogg: http://hpf.blogg.se/

Såg riktigt mysigt ut =)

Hoppas ni får en trevlig kväll!

Liza
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: