Helgmys!

Igår när jag vaknade och tittade ut genom fönstret gick ett glädjerus genom hela kroppen, det såg nämligen ut så här

 






Ett stort vitt täcke över marken. HÄRLIGT!

Jag stack bort till en man som hjälpte mig byta till vinterdäck *tack för det!

Och när jag kom hem bestämde vi oss för att gå ut och leka i snön. Elias åkte pulka och tyckte det var oerhört häftigt!
 


När vi kom in blev det lördagsgodis och bolibompa, sen kröp vi ner i ett varmt skumbad!



Strax innan det var dags för körslaget kom Candace och Krister hit och det var dags för vårt lördagsgodis. Som vanligt ska det alltid överdrivas med både godis, chips, ostbågar och popcorn och läsk! Men gott var det!

Elias hostade jätte mycket och till slut kunde han inte somna om och fick komma ner och se slutet på körslaget med oss. Dessutom tyckte han att det var super skoj och mata Tindra med chips





I natt blev det varmgrader och regn, det resulterade i vår-grön gräsmatta i morse. Inte en snöflinga kvar :( Usch så sen vintern är i år!

Jag och Hampus och Elias tänkte sticka till Insjön idag till något som heter lager 70, ett stort lager med massvis av märkeskläder.
Vi kom på det så pass sent, men bestämde oss ändå för att ändå för att åka dit. När vi kommit till Leksand så var klockan redan halv fyra och lager 70 stänger tydligen fyra. Onödigt att ens åka dit...
Så vi cruisade i Leksand lite och hoppade av vid någon grill och käkade hamburgare istället och sen åkte vi hem :P




Nu blir det inte mycket mer idag!


Hoppas ni haft en underbar helg!


Kram Emma
SpeakingRoses.se


2009-11-15 @ 21:32:17
Blogg: http://moagoes.blogg.se/

Hej :) Vilken fin blogg du har :) Följa varandra på bloglovin?

KRAM

Moa - Style By Me
2009-11-15 @ 08:05:33
Blogg: http://innaj.blogg.se/

Oj, här har vi inte sett röken av någon snö.. såå trist! Jag vill ha julstämning..

Janni
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: