Hemmafru Deluxe

Ja idag har varit en äkta hemmafru dag, fast det går egentligen inte riktigt ihop sig då jag varken är fru eller blivande fru.
Man kan kanske säga att jag varit mitt eget hembiträde idag?! :)

Jag har tvättat och plockat, diskat och hängt upp gardiner.
Har även kommit fram till att Elias är stört tokig i potatisbullar med lingonsylt! Det stod på menyn idag och är väl egentligen ingenting jag brukar tillaga, men det går oerhört snabbt när man har tusen andra saker på schemat!

Jag snörvlar och hostar, men jag har härmed dömt mig själv till friskförklarad. Elias är det lite värre med, men han är betydligt mycket piggare nu!



La ut min telefon på blocket igår och idag slogs klubban i bordet och den blev såld.
Nu är det bara akvariet som ska bort också!



BABYBOOM 2009
Ja det är vad man minst kan kalla det, 70% av alla jag känner ska ha barn! :) Grattis till er så klart.
Vill därför även passa på att rekommendera en väldans väldans bra hemsida!

 Babydrommen.se


Nyduschad, tända ljus och ändan i soffan! Nu fattas bara en filt, riskakor med philadelfia och tv-mys i ensamheten! Underbart!

Ha det bra!
Kram Emma



Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: