Löning

Och denna månaden fick man inte ens ta på pengarna. Usch så mycket räkningar jag hade och det svider i hela kroppen.
Men vissa månader är värre än andra så är det ju bara.

Elias har inte lika hög feber, men han är slö och fruktansvärt snorig! Han sover nu min lilla sjukling.


Nu känner jag att det var alldeles för längesen jag träffade mina älskade vänner i Ronneby! Jag saknar er något så fruktansvärt mycket!
Nu får det faktiskt inte dröja så länge till innan jag sticker neråt landet!


Idag är det alltså den 25:e november och regnet öser ner, har sådan fruktansvärd huvudvärk för man inte har sett solen på veckor. Tung i huvudet, slö och bara allmänt mega deppig!
Jag vill ha snö!
Jag har ingen större lust att ställa mig och julpynta på söndag om det ska regna? Har noll julstämning i hjärtat!


Jag väntar hejdlöst på att Hampus ska få jobb i Oslo så han kan köpa en diskmaskin till mig, så nu håller vi tummarna för det! ;)
Jag har även ringt vikariepoolen idag och dom ska höra av sig under veckan så nu får ni hålla tummarna för mig med!


Nu måste jag gå och diska!

Kram Emma


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: