Martin Morning

Hej!

Martin Morning är nog ett av tråkigaste barnprogrammen, men det får stå på, Elias gillar introsången.

Idag har min nya mobiltelefon kommit! :)
Sony Ericsson Yari blev det.


Utseende mässigt är den inte lång ifrån den mobil jag redan har, men det är bättre kamera och lite mer funktioner (som man antagligen inte ens behöver!) Och min nuvarande ska läggas ut på blocket, vill egentligen inte det heller, jag är hyffsat mesig när det gäller att göra sig av med saker! Gamla som nya! Men i need money!
Det blir nog att packa ner Elias i overall och åkpåse i vagnen och traska ner till Statiol i Kristineberg för att hämta den, inga vinterdäck på bilen och väglaget ser inte allt för pålitligt ut för några sommardäck idag. Snö och minusgrader!
Tråkigt, jag är fortfarande i det stadiet när bilkörning är oerhört roligt! :)

Igår satt jag och Elias fast i soffan hela dagen. Han hade fastnat vid teletubbies och Emil i Lönneberga och jag var helt fast i photoshop!
Senare gjorde vi ett ryck och tog oss upp på övervåningen för ett varmt bad. Det var skönt i 5 minuter ända tills det mer kändes som ett bad i Elias snor än ett varmt skönt bubbelbad.
Elias har nämligen kommit på hur man "fräser" och går omkring och gör det rätt ofta och nu fick han alltså för sig att göra det i badet... Jag hatar snor!! Men ut ska det ju alltid.


Nu är det yoggi och macka tajm för Elias sen sova middag och jag hoppas på att han blir frisk snart!


Take Care!

Kram Emma


2009-11-11 @ 12:12:55
Blogg: http://ooomelissaooo.blogg.se/

hihi ja tiden går väldigt fort :)

hur stor e din skrutt nu? :)

kram

Melissa - Vincents Mamma
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: