Nisse!

Hej!

Igår kom Nisse äntligen hem till oss! Fast vi gick nog säkert igenom 200 namn innan jag kom fram till att Nisse blir det :)


Det var kalas här igår, Hampus fyllde år i torsdags, så mamma, pappa, syster J, Peter och Viktor kom hit på fika. Senare på kvällen bjöd jag in mig själv hos syster J då de skulle käka tacos! Gott var det och ännu godare är det när man slipper laga maten själv :)

I fredags var vi på labbet med Elias, han tog allergitester så nu väntar vi bara på provresultaten. Han var så duktig och sa inte ett ljud.

Nästa helg är det hockey! Mora - Leksand. Spännande!

Imorgon börjar min praktik på Lokatten, ingen aning om vad det är för ställe, men jag hoppas det blir bra! :)


Nu är det "Made" på mtv, så nu har jag inte tid mer :)

Ha det fint!
Kram Emma



2009-11-01 @ 22:46:40
Blogg:

Hej gumman!!

Gullig liten katt:) ska den bo hos dig och Elias?

Varför har Elias testats, tror ni att han är allergisk? Ha det så bra gumman!

Saknar er jätte mkt!! Pussar i massor från "Nenne"

Jenny Nilsson
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: