Sjuklingar

Hej hopp!

Idag ligger både jag och Elias sjuka i soffan. Elias har valt "hotell kantarell" dvd:n .
Som tur är så är jag ändå ledig från praktiken idag, men det blir värre imorgon om Elias fortfarande är sjuk och inte kan gå på dagis.
Så typiskt att man ska gå och bli sjuk hela tiden. Inte roligt alls.


Ja, det kan väl inte vara allt för många som missat att jag klarade uppkörningen i onsdags! Så nu har man körkort också, overkligt men så himla roligt! :)


Igår åkte jag, Elias och Hampus till Dala-Järna och firade farsgubben. Vi blev bjudna på mycket god mat och fika! :)
Lånade grannens bmw, vågade inte köra med min låne-bil eftersom det inte är några vinterdäck på den och respekt för väglaget bör man ha tycker jag.


Igår kväll stack Hampus till Oslo, så nu är man helt själv igen! Hate it...

Förra veckan kom det äntligen snö! Blir mycket varmare och ljusare med det :) Men så klart försvann den nästan lika fort igen :(



Ja just det, praktikplatsen jag hamnat på är riktigt riktigt kul! Trivs så himla bra där!
Det är öppen psykiatrisk vård. Super personal !


Nu ska vi sätta oss i badet och bli lite varma, jag o Elias.


Ha det fint!

Kram Emma



2009-11-09 @ 13:04:07
Blogg: http://liasmamma.blogg.se/

är det uppe på hindriksheden? isåfall har min mor jobbat extra där:) dom verkar vara jätte goa där uppe:D kram

marlene
2009-11-09 @ 16:35:01
Blogg: http://www.sandraaeriksson.bloggagratis.se

Åh grattis till körkortet!! =)

sandra
2009-11-09 @ 09:36:04
Blogg: http://emmalinkan.blogg.se/

Tack Sandra! :)



Nej Marlene detta är på stormyren, kram:)

Emma
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: