Söndag!

22 november och det bara regnar! Vad ska detta föreställa?
Min saknad efter riktig vinter uppe i Dalarna verkar vara långt borta.

Idag är det tvättdag och jag ska strax köra ner till stan för att gå och äta med tjejen jag är kontaktperson till. Det blir ett av mina absoluta favoritställen, jag har nämnt det förut och jag nämner det igen, "Vi på hörnet!" .

Helgen har som vanligt bestått av Idol och jag har varit och köpt mig ett yatzy spel! Har fastnat helt i det spelet, det spelades väldigt mycket på min praktikplats! :)


Imorgon har Elias "skolfoto" på dagis, så idag måste jag klippa till hans frisyr! :)
Och imorgon är det skolbänken som gäller igen =/
Inte lika kul.


Utslagen hjälte


Nu ska jag bege mig, hoppas ni haft en bra helg!

Kram Emma


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: