Tack mormor

Min kära mormor ringde och grattade mig på namnsdagen "Catarina" , visste inte själv om det men det var ju skönt att nån visste det :)

Ikväll har jag och Elias bakat scones och tittat på pippi långstrump på de sju haven. Inte alls dumt faktiskt.
Och jag har träningsvärk som heter duga, därför hoppade jag träningen idag. Bra att ha någonting att skylla på :)

Ska gå och se om jag kanske kan sova nu, det är mycket snurr och durr i min hjärna nu som gör att jag inte fått alls mycket sömn de senaste nätterna, fast jag är inte speciellt trött på dagarna heller? Konstigt, men det är väl bra antar jag. Dock är det väldigt jobbigt att ligga vaken till 3:30 - 4:00.

Tycker så himla synd om Elias som ska behöva dras med influensan. Men nu verkar han ändå vara på bättringsvägen, inte lika hög feber och han sover jätte mycket mitt lilla hjärta. ♥


Imorgon är en ny dag med nya möjligheter! Ta vara på den tid du har.


Sov gott !
Kram Emma


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: