Tack-talet

Jag visste det redan innan, men blev påmind om att jag har världens bästa familj som ställer upp i vått och torrt! Helt underbart!

Är tillbaka på praktiken denna vecka och det är lika roligt fortfarande. Är bara idag och i morgon kvar, tråkigt nog!
I tisdags "jobbade" jag sent så syster J hämtade Elias på dagis och fixade med mat, läggning och hela köret!
Idag kommer mamma och pappa hit och ska passa honom eftersom jag har kväll idag med. Finns nog inte ord för hur tacksam jag är! :) Dom kör alltså 8,5 mil för att vara barnvakt åt Elias, sen kör de hem ikväll för att gå upp och jobba imorgon. Otroligt :)


Igår blev senare än vad jag räknat med, men oerhört trevligt hade jag i alla fall. Johanna och Candace kom hit på besök och tiden går så himla fort när man har mycket att prata om, kom väl i säng vid halv två tiden!
Elias var söt nog att sova till 8:20 i morse :)


På måndag börjar allvaret i skolan igen, då är det 3 nya kurser som börjar! Puh.


Ska gå och se om jag kan få nåt i magen innan praktikdags!


Ha det fint!

Kram Emma

Frossle.com


2009-11-19 @ 19:41:04
Blogg: http://enkvinnasflykt.blogg.se/

Välkommen in på min blogg för att kastas in i min spännande berättelse "En Kvinnas Flykt"! Än så länge är jag - författaren - anonym, för att höja spänningen något. Hoppas att du gillar det!

:) http://enkvinnasflykt.blogg.se

Författare av "En Kvinnas Flykt"
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: