Tisdag!

Fortfarande förkylda. Blir att vara hemma från praktiken idag :(

Igår var en mycket händelserik dag, eller inte! :)
Jag och Elias körde ner till stan och hämtade ut mitt körkort som kom igår sen bort och handla.
När vi kom hem lyckades jag trampa in en glasbit i foten, det sved i hela kroppen, fattade först inte att det var en glasbit som fastnat i foten utan gick omkring med den en stund, märkte att det gjorde mer och mer ont så jag lyfte på foten och hela strumpan var full i blod undertill, och det hade gått upp ett litet hål i strumpan där glasbiten slinkit in, aj!
Lyckades iaf pilla ut den. SMÄRTA!

Nu sitter vi och tittar på bollibompa och har nyss ätit äggmackor. Det är nog den godaste frukost man kan äta.

Elias har upptäckt kattransporten och tycker det är oerhört roligt att klättra i och på den.

Hoppas det är bra med alla där ute och att ni klarat er från förkylningar och nöff nöff sjukan!

Min dåliga humor! :P



Kramar Emma

Jag vill veta vad ni tycker om vaccinet rösta här! :)
Har du vaccinerat dig mot svininfluensan?



Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: