arbeidssökende

God morgon!

Har lämnat Elias på dagis, sjunkit ner i soffan och tittar på Vakna med The Voice. Jag behöver verkligen vakna :)
Ska snart göra lite frukost och sätta mig med plugget.
Har sökt lite jobb över julen, vill verkligen ha ett extra-jobb. Behöver lite inrednings-pengar :)

I måndags var jag barnvakt åt systerson Viktor. Vi bakade kanelbullar, såå gott blev det. Fast jag är mest förtjust i lukten av nybakat faktiskt :)
Tittade på Monsters vs Alien också, den va bra faktiskt! 
På eftermiddagen kom Candace, Tindra och Anna hit och käkade bullar.


Helgen var rätt vanlig och trist, dåligt väder. Lördagen var det fint så vi tog oss en promenad i skogen.



Blev lite smått chockad när jag fick höra talas om "Blog awards", är inte det lite väl? Nej, vad vet jag.
Men Foki var nog en värdig vinnare även om jag inte tycker att hon skriver något av intresse alls...
Men det är min mening.


Riktigt kallt på morgnarna nu! 

Frusen coce! 




Jag är för trött för att använda skrivar-hjärnan! :)
Hörs snart igen!


 

Kram Emma


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: