God morgon!

Sitter och smågluttar på Vakna med The Voice, medans John Blund envist står och kastar sömngrus i ögonen på mig här brevid.
Det blev sent igår, höll på med ett arbete i skolan som jag bestämt mig för att göra klart innan läggdags! Och till slut lyckades jag med det också.
Det blev hård träning igår med, var helt slut när jag la mig.

Helgen var lugn och skön. Lördagen tillbringade vi till disney dags och teletubbies med lördagsgodis.
Söndagen var extremt tråkig. Super dåligt väder och vi var alla bara trötta och sega.
Vi gick bort en sväng till bystugan där det skyltats om loppis i två veckor. Men det var den sämsta loppisen jag någonsin satt min fot på. Det tog inte ens fem minuter innan vi tagit oss igenom hela och det var ingenting vettigt överhuvudtaget.


Min älskade dator har fått virus och det sjuka är att den fick det genom en länk på google. Google brukar väl, enligt min erfarenhet, vara säkert? Skulle googla efter fusk till guitar hero och tog det tredje alternativet som ploppade upp, tjooppp sa det och så dök det upp en massa skyltar om att det var virus och till och med en alarm signal började tjuta på min stackars dator. Ska ta tag i det!

Till helgen kommer min lilla misse, som jag tror heter Gunnar! Hampus fyller år på torsdag så jag har även bjudit hit familjen på lite fika. Trevligt :)


That's all for now!

Ha det bra.
Kram Kram

Mitt gamla köksgolv


Mitt nya köksgolv!


2009-10-26 @ 09:04:17
Blogg: http://liasmamma.blogg.se/

sånt köksgolv vill jag oxå ha!!! :) hoppas allt är bra med er. kram

marlene
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: