Dala-Järna!

Hej hå!

Igår kom pappa och hämtade mig i Mora, snäll pappa va? :) He he så nu sitter jag i Dala-Järnas urskogar, ska vara hus/kattvakt här tills på lördag.

Idag har jag och Elias varit hemma hos Yohanna och Mio och hälsat på dem och alla djuren.
Elias tyckte det va jätte spännande med så mycket djur och det var super kul att jaga höns! :)
Elias har dessutom gått och blivit super snorig, men är han inte sämre imorgon ska vi följa med Y och M på "Kyrkis" , kul att man har någonting att göra när man är här uppe, jag blir väldigt väldigt lätt rastlös och uttråkad!


Höns-jägaren Elias


Elias beundrar kaninerna


Yohanna, Mio och getterna


Tittut Mio! :)


Bergsklättrarna Mio och Elias! :)



Blir väldigt mycket bilder, men jag måste ju lägga upp lite bilder på kattbebisarna också!
Dom blir så stora och så söta. Men bilderna är inte jätte bra, då dessa små sötisar är väldigt nyfikna på kameran! :)


"ledig" :)



"Tingad"


 Oranga är min men den andra är "ledig" :)

 

Nu blir det läggdags för min del.

Sov gott!
Kram Emma :)



2009-09-23 @ 12:18:57
Blogg: http://lisslo.blogspot.com

Hej hej Emma!

Hoppas du int edör av tristess och ensamhet ute på landet nu ;P. Du har ju massa söta katter att gosa med! Vi får se hur det blir med att ta en kattunge, tydligen har Mats mamma och Bosse försökt förut med TinTin. Det gick inte nåt vidare sa de =(. Kanske blir för mkt med nyfödd bebis och en "ny" katt, vad tror du?

Vi får ta en fika på stan nästa vecka, va ett tag sen nu =/ hehe.

kram

Malin
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: