Höst regn!

Hej!

Nu närmar sig hösten med stormande steg, regn och blåst och kalla morgnar.
Nu kan man ju inte annat än längta till vintern, ska bli skönt att bo här och äntligen få lite riktig vinter :) !!

Elias är på dagis och jag har tagit mig en liten paus från pluggandet.
Det går jätte bra för oss båda :)

Igår var jag nere i stan med Malin - grannen. Gick och kikade i lite affärer och jag fixade födelsedagspresent åt min syster som fyller ytterligare ett år äldre på söndag ;)
Sen stack vi och fikade, trevligt var det men sen började det blåsa och bli ruggigt så vi tog bussen hem, det var skönt att kunna skylla på att Malin är gravid så man får ta bussen fram och tillbaka till stan :P Moahaha!


Elias hittade mina hello kitty strumpor igår och skulle absolut ha dem på sig! :)


 

Nu har lilla jag varit i shoppartagen igen och idag kommer min nya säng från Ikea! Äntligen :)
Och på fredag ska andra systern köra från Sthlm till Dalarna och passar på att hämta en ny barnvagn till Elias :)
Emmaljunga Scooter, som jag har väntat på detta! :P

Min fina säng :)

 


Nej, nu måste jag få lite mer gjort innan det är dags att hämta Elias på dagis, imorgon ska han vara där sin första hel-dag. Får se hur det går :)

 

Sköt om er där ute i höst regnet!

Kramar Emma

 



2009-09-09 @ 12:00:40
Blogg:

Hurru din smygfotograf :P

Jag måste va senil eller nåt, minns inte att du tog nåt foto haha.

Hoppas det går bra att få ihop sängen idag. Säg till om du behöver hjälp.

kram

Anonym
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: