Bra dag!

Hej!

I morse när jag skulle lämna Elias på dagis var det riktigt kyligt, löven på träden har ändrat färg och dimman är tjock.
Antar att det är höst nu.
Men senare på förmiddagen blev det riktigt skönt väder! Dessvärre var jag tvungen sitta inne och plugga.
När jag hämtade Elias på dagis så tog vi en tur i det sköna vädret, runt på Noret sen avslutade vi med en glass på Mc Donalds. Man får ju passa på med glass-ätandet nu! :)


Igår hade vi Candace här på besök. Vi har inte setts på minst 10år, så det var riktigt kul faktiskt!
På eftermiddagen kom syster Anna med min gräsklippare som jag beställt av mina föräldrar :) Hon var så snäll och klippte gräset på både fram och baksidan! Härligt! Jag och Elias roade oss med att titta på :)

Så duktig så!

Igår när jag pluggade på morgonen så slumrade jag till i soffan, kanske en halvtimme, jag vaknade med ett ryck och min första tanke va "Var är Elias??!" Jag flög upp och började leta och jag hatade mig själv för att jag hade somnat! Jag ropade och ropade, till slut blev jag så desperat att jag började gråta och fick för mig att han rymt eller att någon varit in och tagit honom. Fem minuter senare slog det mig att han är på dagis! Haha, jag kände mig korkad. Jag var inte långt ifrån att ta upp telefonen och ringa polisen.
Ja ja så kan det va! :)


Annars var igår en riktigt riktigt bra dag!
Visserligen vaknade Elias 5:00 igår, men det glömde jag snabbt bort för allt bra som hände!
Först fick jag veta att jag har MVG på mina inskickade uppsatser i skolan och Godkänd på dom man inte kan få högre betyg på. :D
Sen ringde det en kvinna från socialkontoret i Mora och vill att jag kommer ner på en intervju imorgon angående att bli kontaktperson.
Det var fint väder.
På kvällen fick jag ett jobb erbjudande också! :)


Så i morgon på schemat är det socialen, dagis, plugga och så tänkte jag försöka hinna baka också för Malin kommer på besök! :)


Nu börjar snart Idol. Tur ingen ser mig när jag gapskrattar här i ensamheten.

Ha det bra!
Kram Emma

RIP PATRICK SWAYZE!!

NO ONE EVER PUTS BABY IN A CORNER!



Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: