Välkommen tillbaka kära Tv!

Hej!

Jag har haft teven avstängd sen juni (om man bortser från film och bolibompa)
fram tills nu, nu börjar äntligen alla bra program igen! :)
Har saknat att sjunka ner i soffan med filt och te och titta på burken!

Idol
Andra Avenyn
Ensam mamma söker
Fulaste hemmen
Svenska Hollywood fruar

Sen finns det säkert nåt som inte jag vet om ännu, men det gör inget, för detta är MYCKET för att vara jag som inte tittar på tv alls mycket ! :)

Hampus åkte hem idag, det blev tomt! Haft sällskap i nästan 3 veckor.

Har varit på kalas hos äldsta systern idag, hon bjöd på mat som var så god!
Sen blev det tårta och fotboll!


Pillade ihop en present till syster. Så här blev den.


Fotboll













Torsdag hade vi kaffe besök av Jenzan! :)




Till veckan blir det plugg och dagis som vanligt, vet inte riktigt vad som händer!

Här kommer lite bilder på altan/staket resultatet. Stor skillnad eller hur?!




Nu ska jag fortsätta med mitt tv-tittande.
Är så trött och har inga skrivar idéer. Det blir mycket tidigt till sängs ikväll!



Ha det fint!
Kram Emma

 



2009-09-13 @ 21:27:37
Blogg:

Misstänkte nästan att du tog kort :P

Jenzan
2009-09-13 @ 10:56:31
Blogg: http://ninawikizz.blogg.se/

vart är det du bor? Ser bekant ut.:P

nina
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: