Årets första

Det blev årets första cykeltur för mig och Elias och även årets första grillning! Mycket bra dag!

Efter att Elias hade sovit middag stack vi ut och cyklade, strålande solsken. Dessvärre blev inte min cykelrunda alls så lång som jag tänkt mig. Jag har inte tränat på cirkus 3 veckor och JA det märks tydligt!
Cyklade runt nere på Mora Noret sen bort till Maxi och köpa 6 st Nogger *mm* Så cyklade vi hem till Syster J med familj och dom backarna kändes vill jag lova.
Har nog än en gång kommit på att eftersvettningar är den värsta svettningen man kan ha. Låt mig aldrig komma in i klimakteriet !?
Jag hade packat på mig sjal och vinterjacka också. WHY? När jag ser att det är +20 grader i solen också :P

Har varit ute hela eftermiddagen och jag njöt varje sekund. Tror jag lyckades samla på mig lite berömda sol-fräknar också!
Vi blev bjudna på grillat kött med klyftpotatis och jag trodde ärligt att jag skulle äta ihjäl mig, den som uppfann grillen visste verkligen vad han gjorde!

Elias blev sur ett tag för att han inte fick cykla på de stora cyklarna, men till en början (max 10min) var trehjulingen iaf roligt.



Vill inge mer!


Snygging va? ;P (Viktors hjälm! Haha)


Få hjälp av kusin Isak att cykla på Viktors cykel är ju definitivt mycket roligare!



Här skulle jag ägt en systemkamera. Strålande sol, fjällen med snö på, siljansjön och gamla småhus. Underbart vacker syn!


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: