Day after day


Jag har klippt buskar med världens slöaste häcksax, fick låna en såg av snälla grannen Liza, så idag fick jag åtminstone en färdig :)


När jag sågade som mest passade Elias på att rymma med sin tjej! Utan ytterkläder dessutom...


Elias föredrar att sova middag med mössan på!



På lördag åker vi upp till Seelen (Sälen) för lilla Alfons ska döpas :)
Jag jobbar min sista dag på Wibe på fredag. Jag vet att det låter konstigt, men jag blev så glad! Nu väntar nytt jobb med nya utmaningar. ME LIKE!
På söndag tror jag Elias gudmor och min älskade vän Hanna kommer hit. Vi saknar dig massor!

Nu ska jag plugga hårt hårt hårt!
Ha en skön kväll!


2010-04-14 @ 09:43:23
Blogg: http://jakobiris.bloglyric.com

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

Jakobiris
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: