En Lång Fredag


Elias flyger mot blåkulla, fast han tyckte att kvasten va för kärringar och tog skyffeln istället.

Började dagen med en promenad, när jag kom hem hoppade jag i träningskläderna och stack ner till gymmet. Så underbart! Har inte tränat på 3 veckor men tyckte inte att jag tappat så mycket, eller jo, lite kondition, orkade inte springa lika långt som jag brukar.



Hampus och Elias har lekt med lera idag och Hampus blev så himla stolt över sin gubbe och insisterade i att jag skulle lägga upp den på bloggen ;P


Imorgon åker vi till Dala-Järna till mor och far för att fira påsken, vi ska även passa på att fira min födelsedag när nästan alla ändå är samlade och eftersom min kära mamma är så snäll och bakar tårtor och jag inte vill komma tomhänt fick det bli bullbak här hemma idag! :)

Ha det bra!


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: