Happy Easter

 
GLAD PÅSK!
(Detta föreställer godiset i mitt påskägg :P )

Nu har jag tagit helg! Underbart!
Fick åka till läkaren med mitt sår på ryggen igår då det aldrig slutade blöda, efter att läkaren försökt stoppa blodet i x antal minuter så fick hon tejpa ihop det och sätta en kompressor över. Har än så länge inte behövt byta.
Jag får inte böja mig, inte lyfta tungt, inte duscha ryggen och inte luta mig bakåt.
Idag på jobbet tappade jag typ allt som vidrörde mina händer, vilket resulterade i mycket gymnastiska böjningar.
Många ordrar vilket resulterade i pall-lyft och tunga kartong-lyft.
Hårt arbete igår och idag vilket resulterat i två duschar.
Inte luta mig bakåt? FAIL!



Ibland kan man hitta intressanta saker när man tittar djupt in i den mörkaste vrå in sitt kylskåp. Eller har jag fått det om bakfoten? :P
Detta föreställer en squash.


I morgon ska jag njuta av min ledighet, gå på gymmet!!! Och fixa i ordning saker här hemma som inte hinns med annars.
Ha en stört skön påsk helg och tanka kvastarna och flyg försiktigt, ni häxor vet vilken trafikfara det är dessa dagar.
See you in bluekulla!



2010-04-01 @ 22:30:25
Blogg:

den där squashen så inte så mysig ut :)

Candys
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: