Mummel

Har haft mycket att göra bara.

Igår blev det fredagsmys med Candace och Elias. Mys Mys.

I förmiddags blev det en promenad med Candace ner till Willys, sen kom Jenzan och vi lagade tacos och spelade yatzy. Fick ett jätte fint halsband av henne i födelsedagspresent! Tack!

Elias är ingraverat! ♥

Efter att hon åkt tillbaka till Malung så tog vi oss en liten skogspromenad.

Det är blött ute överallt nu, vilket paradis för min lilla kille!

Sen fick vi skynda oss hem för Malin, Mats och lille Alfons satt utanför vår dörr och väntade!
Fick en ute-kruka med blommor i! Det behövde jag verkligen :) Tack tack!

Elias var lite "vaktig" över sina gamla baby-leksaker, men det gick över och han blev faktiskt rätt generös :)
Vi fikade och helt plötsligt blev det jätte varmt och skönt ute så vi klädde på oss gick ut !
Fick in Elias senare utan några större teaterscener, underbart.


Jag skulle ha gått ut och firat med vänner ikväll, men det sket sig med barnvakt. Tråkigt att lämna återbud så tätt inpå. Men men.
Jag får spela cool och sitta hemma och plugga som alla andra helger istället!
Bara 7 veckor kvar sen är jag färdig ♥


Känner mig lurad på nåt sätt. Undrar vart nästa flyttlass går? :)

Ha en skön lördag!




Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: