Ronneby in my heart

Kom ner till Ronneby i söndags eftermiddag.
Jag grät när jag körde in i Ronneby kommun. Som jag har saknat detta stället!
Jag känner mig hel igen, jag är glad och mår så bra.
Halva tiden har nästan gått och jag får mer eller mindre panik över att det snart är över. Jag hinner inte göra allt som jag vill.
2 veckor kändes först som en lång tid, men inte längre. Jag tar mig själv i kragen och måste istället glädjas över tiden jag har här.

I Söndags kväll åkte jag ut till Mikaela och överraskade henne, ingen visste att jag var här. Hon skrek och hoppade, skrattade och grät. Och jag med!
Måndag åkte jag och överraskade Musse, han blev glad och jag med :)
På kvällen åkte jag oinbjuden till Jenny, min älskade Jenny!
Igår var vi i Karlskrona hela dan, jag, Hampus, Nicklas och Elias. Vi åkte till leklandet och vi hade nog lika roligt allihop!

Idag har jag hälsat på Fia och hennes döttrar Elvira och Olivia och så har jag som sagt tagit en fika med Emma och Jenny.


Nisse var tvungen att bli en pojk-flicka innan vi åkte då han ska bo tillsammans med en hona (sin mamma) hos mina föräldrar. Åkte och kastrerade stackaren på fredagen. Här har han fått sina droger :)


Någon viss katt tänkte packa sig själv som fripassagerare, men han blev avsläppt hos mina föräldrar :)


Elias hemma hos sin farmor.


Alla utflykter är tröttsamt för lilla mig!


Fia med sin Elvira


Söta Olivia som är en kopia av sin storasyster!


Nu har jag hunnit i kapp med uppdateringen och nu har jag fixat mobil-blogg, så förbered er på betydligt bättre uppdatering :)
Ha det så bra!


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: