Vab

Hemma med Elias idag. Han är fortfarande hostig och snorig =/
Min mamma är som vanligt världens bästa, hon tog hand om Elias tisdag och onsdag så jag kunde jobba.
Jag har åkt på en mindre rolig förkylning själv också.

Ja igår var alltså min födelsedag och jag tackar tusen gånger om för alla gratulationer! Det lyser upp lite i de gråa tankarna om att bli ett år äldre.

Fick förlängt en vecka till på Wibe, hade önskat att han på en gång förlänger mig så länge som det behövs, eftersom jag är inhyrd behöver han ju inte ha nåt att oroa sig för utan bara kicka mig vilken dag som helst.
Man kan liksom inte planera så långt med en vecka i taget.
Tanken just nu är att åka ner till Ronneby i slutet på april! Jag tok-längtar!

Det blir inga bilder idag, jag är så fruktansvärt trött denna morgon!

Får se om det blir en sväng om med de lurviga till helgen! Hade iaf varit kul :)

Nu ska vi fortsätta titta på Teletubbies som Elias än en gång börjat älska...


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: