Gäsp

God morgon, enligt mig alldeles för tidigt en torsdag morgon.

Denna veckan har inneburit - LEDIG. Har vägrat ta på mig ett enda pass, i need ledighet. Ska snart börja plugga och då ska jag även försöka jobba så mycket jag orkar.
Igår ringde Mora Folkhögskola och sa att jag kommit in på andra året på linjen "Autism", det är lockande. Hade velat kombinera två linjer, men då jag nu ska läsa en KY-utbildning i Sundsvall kan det bli svårt att kombinera i och med att KY är i princip bara praktik.
Fick några dagar på mig att fundera på det :)

I tisdags var Chrille från Falun här, vi spelade minigolf och käkade kebab.  Mums! Bör väl tillägga att jag förlorade med 3 ynka poäng... :P
Igår var en riktig latardag, regn, film, soffa, filt.

Idag regnar det också så jag vet inte riktigt vad det blir ännu. För tidigt för att använda hjärnan och därav också skrivtorka :)

Ha en bra dag!


2010-08-19 @ 12:38:23
Blogg: http://www.lisslo.blogspot.com

Hej hej!

Har glömt att tacka för all hjälp i fredags. Tack tack tack. Alfons måste ha haft jättekul!?? Hoppas han inte var allt för jobbig.

Tiden går alldeles för fort, snart en vecka sen.

m
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: