Hej! Igår var jag barnvakt åt Alfons mella...

dsc01520 (MMS)

Hej! Igår var jag barnvakt åt Alfons mellan 10.00 och 18.00 Elias var lite sotis men sen blev han så duktig och skulle hjälpa till med allting. Det blev helt plötsligt dubbelt så mycket att göra med allting men det var kul på samma gång att ha två barn hemma, som tur var hade jag Andreas till hjälp :-) . På kvällen igår körde jag till Dala-Järna, Elias till mamma och pappa och sen vidare hem med Andreas där jag inte körde hem ifrån förrän strax efter 22. Då 8mil tillbaka till Mora, trött och sliten. Somnade ovaggad inför natten och klockan ringde 6 i morse för att stiga upp och jobba ett härligt 7-21 pass. Elias stannar i Dala-Järna tills imorgon. Jobbar då också :-(. Det är cykelvasan i Mora nu, åh ännu mera turister fyller denna stad! Nu ska jag återgå till jobbet. Ha det fint!



Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: