Regn bara regn

Hej.

Idag är det regn i Mora, vi sitter inne och tittar på tv. Usch så rastlöst.

Måndag idag, jag är ledig, jag har gått 9 dagar utan coca-cola och 7 dagar med min nya diet och jag har hittills gått ner 2kg och fick i morse på mig ett par gamla fin fina jeans :D
Då blir humöret genast på topp.

Igår var vi som sagt nere en sväng på Mora festivalen, tyckte inte alls att det var så mycket att ha, men Elias åkte två karuseller och det var mycket uppskattat förstås.
När vi kom hem bakade vi hallon/blåbärs paj och bjöd hit pappa Hampus och grannarna Malin och Mats. 
Senare på kvällen kom syster med familj hit och hämtade marsvinen. Hjälp vad det blev tomt.
Elias blev överlycklig när han fick leka en stund med sina kusiner, han är verkligen glad i dom!

I eftermiddag blir det gymmet, perfekt med barnpassning. Dock har de "bara" det två dagar i veckan, men det är ju helt klart bättre än ingen dag alls. Annars har
vi inte mycket mera inplanerat idag.


Dags för att diska efter frukosten!

Ha det fint


2010-08-09 @ 19:06:57
Blogg: http://www.lisslo.blogspot.com

Tack tack för pajen och sällskapet igår.

Vad är det för diet du går på nu? Jag skulle nog behöva prova en. Gått upp efter jag slutade amma..hata

Malin
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: