Redan tredje advent

Hej hå.
Vi tog sovmorgon i morse jag och Elias, båda har sovit jätte dåligt. Missade Lucian på dagis vilket kändes jätte tråkigt, Elias har varit så duktig och övat på julsånger här hemma i en vecka.

Helgen har vi spenderat i Swordlake (Svärdsjö) hos Andreas. Det blev fredagsmys med idolfinal och på lördagen va jag igång precis hela dagen, städa, tvätta, handla och jag bar dessutom in 33 säckar med pellets. Jag lovar att det är träning, de väger inte mer än 16kg styck, men det blir tungt efter ett tag :)
Andreas har stukat foten så han fick ligga på soffan hela dagen.

Denna veckan är det fördjupning i skolan, om psykopati, vilket jag tycker är super intressant. Ska försöka ordna klart min praktikplats. Börjar bli lite panik eftersom praktiken börjar vecka 3 men på stället jag vill vara är chefen sjuk och verkar inte vilja bli frisk...


Nej men jag hade väl ingenting speciellt att säga, ville bara skriva för en gångs skull ;)

 



God Jul på er!


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: