1 månad & 6 dagar

Utan Coca-Cola!
Idag drack jag mitt första glas och det var himmelskt!
Jag firar med socker att jag gått ner 6 kg och 11 cm runt magen! Wiho! :)


Igår kväll kom Hampus hit. Idag har det varit gym som vanligt, sen har vi varit en runda på stan. Jag inhandlade mig en ny bikini-överdel eftersom vi ska åka till Borlänge i morgon och gå på Aquanova  äventyrsbad! :)
Blir lite färgblandning på bikinin, men det skiter jag i fram till sommaren :P
Syster J och båda sönerna ska följa med. Så kul!

Nu är det fredagsmys för hela slanten, Elias har druckit coca-cola så han blir väl vaken ett x antal timmar till!


Ha en toppen fredag!


2010-02-05 @ 20:08:59
Blogg: http://rockfellamama.blogspot.com/

Grattis, och grattis till en vakenkväll med Elias :-) hihi

Sara
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: