2 timmar senare

Kom precis från gymmet. Svetten sprutade rent ut sagt från hela mig. Tränade hårt hårt hårt i 2 timmar! Såå skönt, nu när man kommit hem är man så taggad att jag hade kunnat åka tillbaka till gymmet och träna 1 timme till!

Igår spenderade jag och Elias hela eftermiddagen hos syster J med familj. Vi blev bjudna på himmelskt god lasagne och så glass till efterrätt.
Det var nog därför jag var så taggad inför träningen idag.

Elias fick gå till dagis i morse, han är mycket bättre nu :)




Snöstorm har vi också. Det tok-snöar och det är -21 grader. I morse var det -28 så det tar sig åtminstone!

Min kära mor skickade precis sms från Thailand och berättade hur bra dom har det.. Mm det tror jag det :)


Hoppas ni haft en skön helg.



Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: