Ångest?

Jag har sökt sommar-jobb i Ronneby, bara av ren fart.
Sökte på samma ställe där jag jobbat natten 2 sommrar innan. Jag vill verkligen jobba natten och här i Mora finns det få natt-tjänster, men däremot inget nattdagis?!
Hur får folk ihop det? Är det ingen som lever ensam med sitt/sina barn som jobbar? Jag har sökt här i Mora också, på de stället jag är timanställd, men då är det varannan dag och varannan kväll man jobbar. Hur ska jag få barnvakt varannan kväll frågar jag mig?
Plus 13 timmar i sträck lördagar och söndagar (inte varje) och på helger finns det ju heller inget dagis.
HUR löser man detta?

Jag hoppas super mycket på jobbet i Ronneby samtidigt som jag känner vibbar
av ånger i magen, snacka om att inte alls ha båda fötterna på jorden?!

I morse landade mina föräldrar i Sthlm efter 3 härliga veckor i Thailand. När ska någon bjuda mig på en resa dit? :)


På tal om ingenting, det är ingen som har en bil o typ skänka mig? ;P


Nu blir det gymmet!



Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: