Helg Update

God morgon!

Hoppas att alla haft en bra helg och en mysig alla hjärtans dag.
Själv har jag varit dålig på att uppdatera. Har haft fullt upp hela helgen.

Torsdag kväll dök Hampus upp och har vistats med oss i helgen.
Lördag kom mina kära föräldrar hit med presenter från Thailand. Elias fick massa kläder, det var ed hardy och billabong! We like! :)
Foppatofflor och blommor och cigaretter till mig :)
 
Så fina orkidéer.                          Läskig bild på cigarettpaketen!


Igår var vi ute hela eftermiddagen, först gick vi en skogsrunda sen åkte vi och köpte varsinn riktig pulka och åkte i backen som finns här lite längre bort :) Jätte skönt pulka-väder!




Tittade på Snabba Cash igår jag o Hampus, jag hade nog alldeles för höga förväntningar på den filmen, för jag blev faktiskt besviken! Men Joel Kinnaman kommer alltid vara mannen i mina drömmar ;)


Nu har jag syndat så mycket i helgen så idag blir det 2 timmar på gymmet!

Ha en toppen måndag! Försök i alla fall :)


2010-02-15 @ 10:11:12
Blogg: http://www.lisslo.blogspot.com

Hej svejs!

Har du filmen snabba cash på datorn eller va ni på bio? Jag skulle oxo vilja se den, men om du säger att den är dålig så vill jag inte slösa pengar på en bio. Får man låna? ;)

Hittat en fungerande dator nu?

Malin
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: